Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Branding leteckých společností: vnímání značek leteckých společností na českém trhu generací Y
Sýkora, Ondřej ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce "Branding leteckých společností: vnímání značek leteckých společností na českém trhu generací Y" pojednává o brandingu v oblasti aerolinií. Teoretická část nejdříve aplikuje základní marketingové koncepty s cílem definovat jednotlivé atributy v tomto odvětví. Práce následně popisuje teorii a podstatu brandingu, přičemž se zaměřuje z velké části na specifické charakteristiky tohoto segmentu. Postupně jsou analyzovány jednotlivé aspekty - branding, positioning, segmentace, budování hodnoty značky a strategické řízení značky. V rámci teorie jsou prezentovány podstatné odlišnosti a zásadní vlastnosti důležité pro úspěšnost brandů aerolinií. V druhé části teoretického bloku je definována generace Y. Kapitola vysvětluje myšlení, mediální návyky a specifika marketingové komunikace cílené na tuto generaci. Ve výzkumné části se tato práce zabývá výzkumem vnímání značek aerolinií u české generace Y, která začíná být velmi podstatnou cílovou skupinou pro trh s leteckou dopravou. V rámci výzkumu je proveden test spontánní a podpořené znalosti značek. Výzkum také zkoumá preference v jednotlivých částech nabízené služby a základní informace o cestovním chování této generace. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na subjektivní vnímání jednotlivých značek aerolinií na českém trhu. Výsledkem je vznik...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.